miercuri, 14 septembrie 2011

Ultimele luni de sarcina

O sa ma repet spunind ca timpul trece foarte repede...dar, intradevar, m-a marcat acest fapt...burtica creştea, bebekul era tot mai prezent in vietile noastre...aveam impresia ca am fost insarcinata tot timpul...dar, in acelaşi timp, parca mai este mult pina nasc....mi-era şi frica de acel moment, nu mi-l puteam imagina, cu toata ca-mi doream enorm sa vina mai repede...eram foarte curioasa cum va arata copilaşul nostru..şi cu acest gind imi trecea orice urma de frica.
Luasem cam multe kg in timpul sarcinii, peste 23 kg şi oboseam mai repede...dar am fost suficient de mobila..faceam tot lucru prin casa pina in ultimul moment...mi se umflau picioarele...şi astea au foat toate problemele mele de sanatate, in rest ma simteam foarte bine, elhamdullillah.
Neam mutat in alt oraş cind eram in luna a 8-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...